CONDITII GENERALE CONTRACTUALE IN RELATIILE CU CLIENTII
1.1Scopul societatii ISI Inspection Services Constanta este de a presta servicii la produsele destinate importului, exportului sau tranzit cuprinzand operatiuni de control cantitativ, calitativ, ambalare, etichetare, date de productie, etc.
1.2ISI Inspection Services Constanta elibereaza certificate si rapoarte care atesta conformitatea inspectiei. Aceste activitati sunt efectuate la cerere, din partea clientilor privati sau publici.
1.3Serviciile efectuate de ISI Inspection Services Constanta sunt practicate in cadrul unei inspectii definite de solicitant sau prin aplicarea regulamentului sau standardelor nationale si internationale.
2.1ISI Inspection Services Constanta executa inspectii ce au fost definite de clientii sai, in baza instructiunilor ordonate de acestia, in conformitate cu practica comerciala.
2.2 Clientul trebuie sa-i furnizeze lui ISI Inspection Services Constanta toate documentele necesare (proiecte, specificatii, mostre si specimene) direct sau prin intermediari, cu exceptia acelor documente care sunt publicate si usor de procurat. In cazul in care exista dubii, ISI Inspection Services Constanta va decide ce documente urmeaza a fi procurate de catre client.
2.3Toate documentele, mostrele si specimenele care au fost remise lui ISI Inspection Services Constanta vor ramane proprietatea acestuia, fara ca intermediarul sa fie despagubit si ISI Inspection Services Constanta nu va despagubi pentru mostrele si specimenele ce au fost distruse sau deteriorate in timpul controlului sau al inspectiei.
3.1ISI Inspection Services Constanta acorda cea mai mare grija, bazata pe cunostinte obisnuite, executarii inspectiilor care i-au fost incredintate si care sunt definite in conditiile mentionate in art. 1, 2, 3. ISI Inspection Services Constanta isi efectueaza serviciile cu profesionalism si prin aplicarea practicilor tehnice ale ocupatiei specifice. Scopul inspectiilor executate de ISI Inspection Services Constanta este de a prezenta ordonatorului informatii cu privire la derularea mandatului de control si daca acesta corespunde cerintelor ordonate.
3.2ISI Inspection Services Constanta nu-i poate inlocui pe antreprenorii, constructorii, producatorii, operatorii, inginerii consultanti, care, nefiind impotriva interventiei lui ISI Inspection Services Constanta, nu sunt exonerati de nici un fel de obligatie, indiferent de natura ei. In particular, ISI Inspection Services Constanta nu declara acceptarea inregistrarilor expeditiilor efectuate de operatori si care au fost omise de inspectorii ISI Inspection Services Constanta. Orice astfel de declaratie sau acceptare urmeaza a fi facuta de exportator, importator sau de alta persoana care este obligata prin contract sa indeplineasca aceste activitati.
4.1 ISI Inspection Services Constanta incearca sa asigure grija si priceperea necesara in efectuarea serviciilor sale.
4.2Raspunderea lui ISI Inspection Services Constanta fata de ordonatori pentru reclamatiile cu privire la pierdere, deteriorare sau cheltuiala de orice natura si indiferent de cauza, in niciun caz nu va depasi suma totala egala cu de zece ori tariful agreat pentru serviciul respectiv pretins prin contractul distinct, care prilejuieste astfel de reclamatii. Acolo unde tariful agreat este legat de un numar de servicii, iar reclamatia se refera doar la unul dintre aceste servicii, acesta va fi impartit in mod proportional pentru scopul acestui paragraf facandu-se referire la timpul estimat a fi necesar efectuarii fiecarui serviciu.
4.3ISI Inspection Services Constanta nu va fi raspunzatoare pentru nicio paguba daca indeplinirea serviciilor nu a fost realizata intr-un anumit timp. Declaratiile cu privire la termene ferme sunt intotdeauna lipsite de obligativitate. Daca s-a promis un termen ferm, clientul poate – in caz de intarziere – sa-si retraga cererea de intervenire doar dupa ce a acceptat o prelungire de cel putin 4 saptamani.
5Ordonatorul va garanta, va considera nevinovat si va despagubi ISI Inspection Services Constanta, pe lucratorii sai, agentii si subcontractorii fata de toate reclamatiile facute de terti pentru pierdere, deteriorare sau cheltuiala, indiferent de natura sau cauza, referitoare la efectuarea, la efectuarea propusa sau la neefectuarea vreunui serviciu de aici in masura in care totalul reclamatiilor cu privire la un serviciu depaseste limita mentionata la punctul 4.2 de mai sus.
6 Când ISI Inspection Services Constanta actioneaza pe baza de delegatie din partea guvernelor, raspunderea sa este limitata la cadrul Conventiilor Internationale si Regulamentelor Nationale care guverneaza interventiile.
7Cererile pentru interventii trebuie sa fie prezentate in scris. Ele necesita acceptarea fara rezerva a acestor conditii generale si a conditiilor particulare, care pot fi atasate la acestea.
8Orice intervenţie a ISI Inspection Services Constanta, indiferent de natura, daca este terminata sau intrerupta de motive pentru care ISI Inspection Services Constanta nu este raspunzatoare, va necesita plata serviciilor pe baza de factura fiscala si rambursarea cheltuielilor implicate. Contravaloarea serviciilor si rambursarile sunt corespunzatoare facturilor. Poate fi ceruta dobanda in caz de intarziere a platii.
9In cazul in care apare o neintelegere intre client si un inspector ISI, ISI Inspection Services Constanta, poate, la cererea clientului, numi un alt inspector pentru a continua inspectia.
10 Ordonatorul este de acord cu instanta judecatoreasca care este competenta pentru legislatia romana.